Follow by Email

29 Kasım 2012 Perşembe

CEMİLEDEN SONRA BALDIZIMI SİKTİM


·        

ARADAN TAM 4 AY GECMİŞTİ BACANK GELDİ YANIMA SALONA OTURDUK SOHBETFALAN DERKEN BAYAGI ZAMAN GECMİŞTİ SALONU KAPATTIK EVE GİTTİK ORDADA DEVAM ETTİK İÇMEYE BU ARADA İYİCE SARHOŞ OLMUŞTU ZOR KONUŞUYOR AYNI CÜMLELERİ TEKRAR EDİYORDU BALDIZ ANLATMIŞ ESKİ KOMŞUMUZ CEMİLE İLE YAŞIYOR DİYE İKİDE BİR SORUYOR GERCEKMİ DİYE BENDE GERCEK OLSA NE OLMASA NE OLaCAK DİYORUM AMA ANLAMIYORDU EN SONUNDA ANLATTI BENİM HANIMA ANLATMIŞ BÖYLE BÖYLE HAYDARLA BERABERİZ DİYE HATTA SENİNLE NASIL KALDIKLARININ DETAYLARINI BİLE SÖYLEMİŞ BALDIZINA AYIP OLMUYORMU BACANAK DEDİ BENDE KIZDIM ARTIK BAK BACANAK VERENİ SİKERLER NE YANİ KADIN VERİYORSA SİKMEYİMMİ ADIMIZ TOPA MI ÇIKSIN YANİ DEDİM BAK BEN O TARAFINI DÜŞÜNMEMİŞTİM HAKLISIN TABİ VERENİ SİKECEKSİN ASLINDA BENİMDE GÖZÜM VARDI CEMİLEDE AMA SEN MALI GÖTÜRMÜŞSÜN YAPACAK BİR ŞEY YOK ALKOLÜN ETKİSİYLE BENDE O KADAR ÇOK İSTİYORSAN BİZİ BİR GÜN YAKALARSIN SENDE FAYDALANIRSIN DEDİM BACANAKTA İŞTE BACANAK DİYE BEN BUNA DERİM ASLAN GİBİ ADAMSIN HELEL OLSUN SANA BACANAK

BENDE ÖNEMLİ OLAN BİZİM DOSTLUGUMUZ NE OLACAK YANİ EKSİLMİYORYA ZATEN KOCASININKİ KÜÇÜKMÜŞ FAZLA ZEVK ALMIYORMUŞ BELKİ BERABER SİKERİZ DEDİM SANKİ BEN BACANAGIN SİKİNİN KÜÇÜK OLDUGUNU BİLMİYORMUŞ GİBİ KONUŞTUM PLAN HAZIRDI AMA BU İÇKİ ORTAMINDA KONUŞMUŞTUK TABİ BEN BACANAGA FAZLA ÇAKTIRMIYORDUM AMA ACIK VERMEKTENDE CEKİNİYORDUM SON KADEHLERİDE İÇTİK VE KALKTI BACANAK VEDALAŞTIK GİTTİ

ERTESİ GÜN SALONDA OTRUYORUM TELEFON CALDI ARAYAN BALDIZDI BAKIYOMDA BACANAGINLA ÇOK SAMİMİSİN BU ARALAR BENİ ARAMIYORSUN BENDE SEN GELECEKTİN GELMEDİN BEN NE YAPABİLİRİMKİ DEDİM

GELECEKTİM AMA KORKTUM YA ABLAM DUYARYADA KOCAM ANLARSA DİYE ARTIK VAZ GECTİM BU İŞTEN KUSURA BAKMA NE YAPAYIM ANLAMADINMI BU KADARINI

TAAMAM SEN BİLİRSİN ÖNEMİ YOK

AMA AKŞAM BACANAGIN ACAYİP DEGİŞİKTİ SANKİ BACANAGIN DEGİLDE BAŞKASI İDİ YATAKTA NE OLDU NE KONUŞTUNUZ VEYA NE YAPTIN BACANAGINA İLAÇ FALANMI VERDİN

YOKBE BALDIZ NE ALAKA SADECE KONUŞTUK ORDAN BURDAN BİRAZDA ESKİLERDEN SEN ANLATMIŞSINYA HAYDAR ENİŞTEM CEMİLE İLE BİRLİKTE YAŞIYOR O DA KONUŞTU İŞTE BİRAZ

NE KONUŞTUNUZ ENİŞTE İYİCE MERAKETTİM ANLATIRMISIN GEREK YOK ANLATILACAK ÖNEMLİ BİR ŞEY YOK

VALLA VAR YOKSA BACANAGIN BENİ BU KADAR SİKMEZDİ DOPİNG YAPMIŞ NE KONUŞTUYSANIZ YOK YOK ANLATILACAK BİR ŞEY DESEMDE ISRARLA SORUYOR EN SONUNDA PATLADIM BELKİ SANADA GÜN DOGABİLİR NASIL YANİ DEDİ İŞ BUNDAN İBARET BEN CEMİLEYİ SİKERKEN YAKALANACAGIM VE BACANAKTA BENDE İSTERİM DİYECEK YOKSA KOCANA SÖYLERİM DİYE TEHDİT EDECEK DURUM BU

BANA NASIL GÜN DOGACAK O ZAMAN VALLA ORASINIDA SEN DÜŞÜN AKLINI CALIŞTIR DAHA NE DİYEYİM DEDİM VE TELOFUNU KAPATTIK KAPATTIM AMA HEMEN BACANAK ARADI NASIL OLACAK BU İŞ ÇOK HEYACANLIYIM BACANAK NEOLURSUN YARDIM ET BANA DİYE YALVARIYOR SANKİ

TAMAM BACANAK GELİRSE BEN SENİ ARARIM SENDE GELİRSİN NASIL OLSA GELİN ODASINI BİLİYORSUN GARSON ARKADAŞLAR SANA BİRŞEY DEMEZ GELİNCE BİZİ GÖRMÜŞ OLURSUN ONDAN SONRASIDA SANA AYİT TAMAM BACANAK ANLADIM SAOL DEDİ VE KAPATTI

BEN HEMEN CEMİLEYİ ARADIM BANA GELSENE DİYE ODA ÇOK HASTAYIM GELEMEM KUSURA BAKMA BAŞKA ZAMAN

BENDE GECMİŞ OLSUN YAPABİLECEGİM BİRŞEY VARSA SÖYLE YOK YOK SAOL İYİLEŞİNCE GELİRİM BENDE SENİ ZATEN İYİCE ÖZLEDİM TAMAM AŞKIM SEN İYİLEŞ GÖRÜŞÜRÜZ ÖPÜYORUM DEDİM VE KAPATTI

BENDE BACANAGI ARADIM BU GÜN OLMAZ HASTA İMİŞ BAŞKA ZAMANA KALDI DEDİM TAMAM BAŞKA ZAMAN OLSUN ÖNEMİ YOK AKŞAM İÇELİMMİ DEDİ BENDE TABİ OLUR DEDİM TAMAM O ZAMAN BULUŞALIM BENİM EVDE DEDİM GEREK YOK BİZE GEL BİZDE OTURURUZ DEDİ BENDE ISRAR ETMEDİM TAMAM BACANAK DEDİM TELİ KAPATIM ARDINDAN BALDIZ ARADI NE OLDU BU GÜN YAPACAKMISINIZ DİYE BENDE YOK HAYIR DEDİM BAŞKA ZAMANA KALDI ZATEN HABERİM VAR ARADIM HASTA İMİŞ HASTA HASTA GELMEZ HERHALDE İYİ TAMAM O ZAMAN NEDEN BANA SORYORSUN DEDİM VE KIZDIM KAPATTIM TELİ

BİRAZ SONRA BACANAK GELDİ VAKİT GEC OLMUŞTU HADİ ÇIKALIMMI BACANAK DEDİ BENDE TAMAM CIKALIM DEDİM VE CIKTIK YOLDA GİDERKEN BEN DEDİM BİZE GİDELİM O DEDİ BİZE GİDELİM BALDIZINDA SENİ GELECEGİNDEN HABERİ VAR SENİDE BEKLİYOR DİYİNCE TAMAM O ZAMAN SİZE GİDELİM DEDİM VE EVE VARDIK ZİLE CALDIK BALDIZ KAPIYI ACTI AMA BENDE BACANAGIMDA ŞAŞIRDI HİÇ BUGÜNE KADAR GÖRMEDİGİM ŞEKİLDE GİYİNMİŞ ÇOK TAHRİK EDİCİ VE SEKSİ İDİ İÇER, GİRDİK VE BACANAK HAMEN MUTFAGA GİTTİ BALDIZIDA CAGIRDI YANINA BENDE SALONA GECTİM BACANAK ÇOK KISKANÇTI ONUN İÇİN MUTFAGA CAGIRDI SANIRIM NEYSE BEN BEŞ DAKİKA KADAR OTURDUM VE BACANAK GELDİ YA KUSURABAKMA SENİ YALNIZ BIRAKTIM BENDE ÖNEMİ YOK BACANAK OLUR EV HALİ BU DEDİM VE MASA KURULDU BİZ İÇMEYE BAŞLADIK BU ARADA BALDIZDA İÇİYOR TABİİİ AMA SÖZ DÖNÜP DOLAŞIYOR BALDIZIN NEDEN BÖYLE GİYİNDİGİNE GELİYOR VE İŞ HAKARETLERE GELİYORDU EN SONUNDA BACANAK KIZDI NALET OLSUN BEN SENİNLE KAVGA ETMEK İSTEMİYORUM DEYİP KARDEŞİNE GİTTİ BANADA VEDALAŞMADAN ÇIKIP GİTTİ

BU ARADA BALDIZDA AGLAMAYA BAŞLADI YA ENİŞTE BEN NE YAPTIM KOCAMA GÜZEL GÖZÜKMEK İÇİN GİYİNDİM SENDE YABANCI DEGİLSİN BEN NE YAPAYIM DİYE AGLIYOR VE YANINA VARDIM BAŞINDAN TUTARAK OLUR BÖYLE ŞEYLER EV HALİ BU DİYE TESELLİ EDİYORUM BAŞINI OMZUMA KOYDU BIKTIM ARTIK BUNUN KISKANCLIKLARINDAN DİYE AGLIYOR OLUR BU KADARCIK KISKANMALAR KAFANA TAKMA DEDİM VE BANA BAKARAK BEN BUNUN İNTİKAMINI ÇOK KÖTÜ ALIRIM BAK GÖR NASIL ALACAGIM HATTA HABERİ BİLE OLMAYACAK NASIL DİYE SORDUM

İŞTE YANIMDASIN ÖNCEDEN KORKUYORDUM AMA ŞİMDİ HİÇ KORKUM YOK SENİNLE OLACAGIM ARTIK BENDE BİR KADINIM DOYASIYA SİKİŞMEK İSTİYORUM O KERİZ SANA GÜVANDİ GİTTİ ASIL SİKİCİ SENİN OLDUGUNUANLAMAYACAK CÜNKÜ SANA ÇOK GÜVENİYOR HADİ AŞKIM BENİ İSTDİGİN GİBİ SİK VE BACANAGINDAN İNTİKAMIMI ALAYIM BAK BALDIZ KIZGINLIKLA YAPILAN HER ŞEY TERS TEPER ONUN İÇİN BU GECE OLMAZ BAŞKA ZAMAN TAMAM DEDİM LAFTAN ANLAMIYOR BENİM YARRAGI PANTOLONUN ÜZERİNDEN OKŞAMAYA BAŞLADI BENDE DAYANAMIYORDUM VE SONUNDA FERMUARIMI ACTI VE BENİM YARRAGIMI AGZINA ALIP SAKSOYA BAŞLADI ARTIK DUR DİYECEK HALİM KALMAMIŞTI ENİŞTE KURBAN OLAYIM BU NASIL YARRAK KOCAMAN BİR ŞEY BACANAGINKİ YARISI KADAR ANCAK DERKEN SANKİ HİÇ YARRAK GÖRMEMİŞ GİBİ SAKSO YAPIYORDU ANCAK TAMAMINI ALAMIYORDU BAYAGI BİR SAKSO CEKTİ AMA MÜTHİŞTİ VE SONUNDA AGZINA PATLADIM HEPSİNİ YUTTU VE BİRER SİGARA YAKTIK OTURUYORUZ KAPI ACILDI BACANAK GERİ GELMİŞTİ TABİ BİZ TOPARLANDIK GEL BACANAK NEREYE GİTTİN YA BENİ YALNIZ BIRAKTIN HEM BALDIZI NİYE ÜZÜYORSUN UFACIKŞEYLER İÇİN AMA HİÇ BİR ŞEY SÖYLEMİYOR DU BENDE NE OLDU BACANAK LALMI OLDUN KONUŞMUYORSUN DEDİM YOK YA CANIM ÇOK SIKILDI KUSURA BAKMA BACANAK HADİ İÇMEYE DEVAM DEDİM VE KADEHLERİ DOLDURDUK BALDIZDA İÇSİNMİ BACANAK DEDİM KENDİ BİLİR İÇMEK İSTİYORSA OTURSUN MASAYA BEN HEMEN BALDIZI CAGIRDIM GEL BALDIZ BOŞ VERYA OLUR BÖYLE ŞEYLER KAFANA TAKMA GEL İÇELİMDE KENDİMİZE GELELİM BALDIZDA TAMAM ENİŞTE SEN OLMASAN İÇMEZDİM HATIRINA İÇEYİM DEDİ VE OTURDU KADEHLERİ KADIRDIK BİZ YARIM İÇTİK BALDIZ FANDİP YAPTI BENİM DİKKATİMİ ÇEKTİ NE OLUYOR BALDIZ CABUK SARHOŞ OLURSUN BAK OLAYIM ENİŞTE BUGÜN CANIM ÇOK SIKKIN SARHOŞ OLMAK İSTİYORUM ZATEN HER GÜN SİZ İÇİYONUZ BU GÜNDE BEN İÇEYİM SARHOŞ KAHRI CEKMESİ NASILMIŞ GÖRÜN BAKALIM DEDİ İYİ OZAMAN SEN BİLİRSİN İÇ O ZAMAN DEDİM TEKRAR KALDIRDIK BALDIZ YİNE FONDİP YAPTI YARIM SAAT SONRA YETMİŞLİK BİTTİ AMA BALDIZDA SENDELEMEYE BAŞLADI BİR YETMİŞLİK DAHA ACTIK ONUNDA YARISINI İÇTİK BALDIZ İYİCE SARHOŞ OLDU BU ARADA BACANAKTA İYİCE KAFAYI BULDU SON KADEHTE İÇTİK BACANAK DEMESİNMİ CEMİLEYE NE ZAMAN GİDİYORUZ BACANAK DİYE SORDU SARHOŞ OLAN BALDIZ NASILDA ANLADI ANLAMADIM NE CEMİLESİ NEREYE GİDİYONUZ SİZ DİYE BAGIRMAYA BAŞLADI MI HOPPALA AGIZ KAVGASI DEVAM EDİYORMU BEN YOK DESEMDE SORHOŞ ANLAMIYOR EN SONUNDA BALDIZDA PATLADI DEMEK CEMİLEYİ SİKECEKSİN ÖNCE EVİNDEKİ AMINI SİKTE SONRA CEMİLEYE GİT O KÜCÜCÜK SİKİNLE KİMİ DOYURACAGINI SANIYORSUN DİYE BAGIRINCA BACANAKTA SEN NEDİYORSUN KARI BU GÜNE KADAR BEGENİYORDUNDA ŞİMDİ İÇİNCE BÖYLEMİ OLDU ŞİMDİYE KADAR NEDEN SÖYLEMEDİN DİYE BAGIRIYOR NE YAPAYIM EVDEKİNİ DOYURDA DIŞARDAKİLERE GÖZ DİK SEN CEMİLEYE GİDERSEN BENDE BAŞKASINA SİKTİRİRİM HABERİN OLSUN BAK BUKADAR DİYORUM DEYİP KESTİRİP ATTI BALDIZ İSTİYORSAN ŞİMDİ TELEFON EDEYİM CEMİLEYE GİT SİK SEN ORDA ONU SİKERKEN BENDE BAŞKASINA VERİRİM İNANMAZSAN TELEFON EDEYİM DEDİ VE HEMEN ARAMAYA BAŞLADIARADIDA AYNEN ANLATTI KOCAMIN SENDE GÖZÜ VARMIŞ ŞUNA VERDE RAHATLASIN ONDAN SONRADA BENDE RAHATLAYAYIM DEMEZMİ KARŞI TARAF NE DEDİ BİLMİYORUM ŞİMDİ GİDEBİLİRSİN CEMİLEYE SENİ BEKLİYOR HATTA ENİŞTEMLE BERABER GİDİN İKİNİZDE SİKİN BAK BEN NASIL İNTİKAM ALACAGIM GÖRÜN SİZ BACANAK KIZDI SUSKUN BİR ŞEKİLDE OTURUYOR BENDE YOK BALDIZ ÖYLE ŞEY OLURMU YA SEN NE SACMALIYORSUN BEN ONU HER ZAMAN İSTEDİGİM ZAMAN YANINA GİDERİM AMA BACANAGI NEDEN GÖTÜREYİM YAPMA BALDIZ OLMAZ ÖYLE ŞEY DEDİKCE BALDIZ DAHADA KIZIYOR DAHADA ŞİDTETLİ BİR ŞEKİLDE BİZİ KIZDIRIYORDU YOK ENİŞTE GİDİN BERABER SİKİN HATTA TOST YAPIN HER ZEVKİ ALIM AMA BEN BURADA MAL GİBİ BEKLEYEYİM YOK ÖYLE ARMUT PİŞ AGZIMA DÜŞ YOK BUNDAN SONRA BENDE YAPACAGIM AYNISINI MADEM GÖZÜ DIŞARDA GÖRSÜN SİKMEYENİN AMINI BAŞKASI SİKERMİŞ ANLASIN BACANAK İYİCE KIZDI KALKTI BALDIZA BİR VURDU SEN NE DİYORSUN BÖYLE ENİŞTENİN YANINDA ORUSBULAR GİBİ KONUŞUYORSUN AYIP OLMUYORMU DİYOR AMA BİR TARAFTANDA DÖVÜYOR NEYSE ARALARINA GİRDİM İKİSİNEDE SUSUN ARTIK YA ÇOCUKLAR GİBİ KAVGA EDİYOSUNUZ AYIP KOMŞULARINIZA REZİL OLACAGIZ FALAN DERKEN SUSTULAR BİRAZ DAHA OTURDUK ARTIK BEN GİDEYİM KUSURA BAKMAYIN BENİM YÜZÜMDEN KAVGA ETTİNİZ DEDİM VE ONLARDA SENİN YÜZÜNDEN DEGİL HEP ŞU ZIKKIM RAKININ YÜZÜNDEN OLDU ALKOL ŞİŞEDE DURDUGU GİBİ DURMUYOR İŞTE TAMAM OZAMAN BUNU BİLİYORSANIZ SORUN YOK HADİ İYİ GECELER DEDİM ÇIKACAKKEN BACANAK BURDA KAL ŞİMDİ BELLİ OLMAZ HALEN DAHA SARHOŞUZ ELİMDEN BİR KAZA CIKMASIN DEDİ BENDE OLUR SEN NASIL İSTERSEN DEDİM VE GERİ DÖNDÜM BEŞ DAKİKA KADAR OTURDUK BANA ODAYI HAZIRLADILAR İSTERSEN YATABİLİRSİN DEDİ OLUR YATAYIM BACANAK ODA İSTERSEN BİRAR TANE BİRA İÇELİM CANIM ÇOK SIKKIN BENDE SEN BİLİRSİN BENİM İÇİNFARK ETMEZ İCELİM TAMAM DEDİ VE İKİ BİRA ALIP GELDİ HEM İÇİYOR HEM KONUŞUYORUZ YA BACANAK BEN NE YAPACAGIM BU BALDIZIN KUDURMUŞ RESMEN TEHDİT ETTİ NE YAPAYIM BİR AKIL VER BANA BACANAK YAPACAK BİRŞEY YOK SENDE DİKKAT EDECEKSİN BUNDAN SONRA TAMAMDA BANA BAKSANA NE DİYOR O KÜÇÜK SİKİNLE KİMİ DOYURACAKSIN EVDEKİNİ DOYURDA SONRA DIŞARIYA GİT DİYOR DEMEKKİ BENİM KARI DOYMUYORMUŞ AMA BELLİ ETMİYORMUŞ BANA DEMEKKİ BENİ ALDATMAK ÜZERE İMİŞ YOK YA O KIZDIGINDAN ÖYLE SÖYLEDİ BUNCA YILLIK KARIN ÖYLE ŞEY YAPMAZ YOK YOK YAPAR RESMEN AZMIŞ BU YA OZAMAN SENDE İYİCE SİK KARINI ASLANIM KUSURA BAKMA AMA AMINDAN GÖTÜNDEN SİKKİ DOYSUN KARININDA DIŞARDA GÖZÜ OLMASIN DEMESİ KOLAY ÖYLE UZUN SÜRELİ YAPAMIYORUMKİ BEŞ DAKİKADA GELİYOR BENİMKİ ONDAN SONRADA BİR DAHADA OLMUYOR ANLAŞILDI O ZAMAN PİYASADA İLAÇLAR VAR NEBİLEYİM GECİKTİRİCİLER VAR ONLARDAN AL O ZAMAN İŞE YARAR BELKİ BAK BUNU HİÇ DENEMEDİM ASLINDA AKLIMA GELDİ AMA FAYDASI OLMAZ DİYE ALMADIM BİR DENE NE KAYBEDECEKSİN SANKİ EN FAZLA PARANDAN OLURSUN HEMDE BALDIZIN YANINDA SİPARİŞVERKİ EN AZINDAN SENİN İÇİN YAPTIGINI ANLASIN FALAN DERKEN BİRADA BİTTİ VE YATMAYA GİTTİK BEN ODAMDA YATIYORUM ONLARDA YATIYOR BİR ARA SESLER GELMEYE BAŞLADI KONUŞUYORLAR YİNE CEMİLEDEN BAHSEDİYORLAR AMA TAM ANLAYAMIYORDUM KAPILARININ YANINA VARDIM DİNLEMEYE CEMİLE ZATEN ENİŞTEMLE YATIP KALKIYOR BANA HER ŞEYİNİ ANLATIYOR SEN NİYE ENİŞTEMİN SİKTİGİ KADINI SİKMEYE GİDİYORSUN AYIP DEMİ AMA DEDİ VE ENİŞTEMİN SİKİ BAYAGI BÜYÜKMÜŞ O SENDENDE ZEVK ALMAZ BİLİYORMUSUN BUNU DEMEZMİ SEN NERDEN BİLİYOSUN BUNU BALDIZDA CEMİLE BANA HER ŞEYİ ANLATTI DİYORUM SEN BENİ DİNLEMİYORSUNKİ ANLAYASIN DEDİ İYİ TAMAM YATALIMDA SABAH BENDE VİYAGRA ALACAGIM HATTA ŞU GECİKTİRİCİ KREM VEYA PARFÜMLER VAR ONLARDANALACAGIM HABERİN OLSUN BUNDAN SONRA SENİ O ŞEKİLDE DOYURANA KADAR SİKECEGİM AŞKIM İLAÇLARA KALDIYSAK BU KÖTÜ İŞTE BİR KAÇ SENE SONRA NE YAPACAGIZ BİZ YA ŞİMDİ BİR BUNU DENEYELİM DAHA SONRA CARESİNE BAKALIM OLURMU AŞKIM DEDİ BACANAK VE ÖPÜŞMEYE BAŞLADILAR BENDE ODAMA GECTİM YATMAYA AMA YAN ODADAN SEVİŞME SESLERİ GELİYOR BENDE BAYAGI TAHRİK OLDUM ONLARI DİNLİYORUM VE ON DAKİKA DEMEDEN BİTTİ SEVİŞMELERİ VE BALDIZ SANIRIM BANYOYA GİDİYORDU İŞTE BU KADAR BEŞ DAKKADA KENDİNİ TATMİN ETTİN BENDE HİÇ BİRŞEY DİYEREK BANYOYA GİTTİ BİRAZ SONRA BANYODAN ÇIKTI ODASINA GECTİ BACANAK SEN NEDEN SÖYLENEREK BANYOYA GİTTİN İÇİRDE BACANAK VAR ONAMI DUYURUYORSUN YANİ AYIP OLMUYORMU NE YAPAYIM TAM ZEVKE GELECEGİM SEN HEMEN BOŞALIYORSUN ARTIK DAYANAMIYORUM HEM ENİŞTEM BİLMİYORMU DEMİNDEN BERLİ BUNLARI KONUŞMADIKMI DEDİ BALDIZ KEŞKE SENDE ONUN GİBİ OLSAYDIN SENİN KÖLEN OLURDUM KOCACIGIM AMA YOK HEM UFAK HEMDE CABUK BOŞALIYORSUN AMA SANADA KIZMIYORUM ASLINDA ADAM GİBİ OTURUP KONUŞMADIKKİ ONDAN HEP KIZ KARI BAK BEN SANA BİR ŞEY DİYECEGİN SEN BENİ ALDATMAYA ALDATIRSINDA DA GEL BUNU BENDE BİLYİM HİÇ OLMAZSA HABERİM OLURSA BENDE RAHAT EDERİM HEMDE GİZLİ OLUR HEMDE ŞÜPHELENMEYECEK BİRİSİ OLSUN DEDİ NE DİYORSUN SEN YANİ TANIDIK BİRİYLE BEN SİKİŞECEGİM SENDE KIZMAYACAKSIN ÖYLEMİ EVET MADEM SUÇLU BENİM CEZASINIDA BEN CEKMELİYİM DEMİ AŞKIM BAK HAYATIM ÖYLE ŞEY OLMAZ KISKANIRSIN ZATEN KISKANÇ BİRİSİN KAVGA YAPARSINIZ DOST İKEN DÜŞMAN OLMAYALIM YOK YOK BEN İSTEMEM ÖYLE BİR ŞEY EN İYİSİ YAT UYUYALIM BACANAKTA YAN ODADA ADAM YATIYOR BACANAK SİKECEK SENİ ANLADINMI ŞİMDİ BALDIZDA AZ NUMARACI DEGİL NE ENİŞTEMMİ SİKECEK BENİ YOK YOK O ASLA OLMAZ İŞİN İÇİNDE ABLAM VAR BEN ABLAMIN YÜZÜNE NASIL BAKARIM DİYE GAZA GETİRİYORDU BALDIZ SEN SÖYLEMEZSEN BENDE ZATEN SÖYLEYEMEM EE NERDE BİLECEK PEKİ SONRA HER ZAMAN BİZE GELEN GİDEN ADAM O YÖNDENDE RAHATIZ DAHA NE İSTİYORSUN BALDIZDA O ZAMAN İYİ DÜŞÜNELİM ÖYLE KARAR VERELİM AŞKIM TAMAM DÜŞÜNECEK BİR ŞEY YOK ODADA YATIYOR BEN UYUYOR GİBİ YAPAYIM SEN ODASINA GİT BEKALIN NE TEPKİ VERECEK HATTA BİRAZDA SARHOŞ NUMARISI YAP ZATEN ODA SORHOŞTU GİT HADİ DEDİ VE BEN UYUMA NUMARASI YAPIYORUM ODANIN KAPISINI AGIR AGIR ACTI VE YANIMA GELDİ ENİŞTE ENİŞTE DİYE SESLENDİ BENDE HALEN UYUYORMUŞ GİBİ DEVAM EDİYORUM BUDA SIZMIŞ GALİBA DEYİP BENİM YANIMA HAFİF HAFİTEN YATTI BENİM KİLOTUN ÜSTÜNDEN BENİM YARRAGI OKŞAMAYA BAŞLADI GÖGÜS LERİMİ ÖPEREK YARRAGIMA KADAR GELDİ VE AGZINA ALDI BAŞLADI SAKSOYA BENİM ZATEN UYANIKTI CABUCAK AGZININ İÇİNDE BÜYÜDÜ OFFF İŞTE YARRAK BU DİYEREK SAKSUYU CEKİYOR BENDE O ARADA UYANMIŞ GİBİ YAPARAK NE OLUYORYA DEDİM SUS ENİŞTE BENİM İŞTE GELDİM SANA DEDİ YA OLMAZ BAK BACANAK DUYAR GELİR OLMAZ KZIM DİYORUM NUMARADAN OLSUN DUYMAZ O DİYOR HORLAMAYA BAŞLADI BİLE DİYE AKLISIRA BENİ KANDIRIYOR YOK OLMAZ BALDIZ KALK ÜSTÜMDEN DEDİM VE İTTİM YA TAMAM BACANAGININDA HABERİ VAR BURAYA GELDİGİMDEN YOKSA BENDE GELMEZDİM O GÖNDERDİ HABERİN YOK SENİN BAŞKASI OLMASIN ELALEME REZİL OLMAYALIM DİYE İYİ O ZAMAN BACANAK TEYİT ETSİN ONDAN SONRA YAPALIM ODA GELSİN DEDİM VE CAGIR BAKALIM DOGRUMU BALDIZ KALKTI GİTTİ KONUŞMUŞLAR BACANAKTA GELDİ BACANAK BAK BU NASIL OLSA BENİ ALDATACAK BİR GÜN HİÇ OLMAZSA YABANCI OLMASIN EN AZINDAN BENDE BİLİRİM BİRDE KİMSE SÜPHELENMEZ OLAMAZMI BACANAK DEDİ VE SEN BİLİRSİN BAK SONRA PİŞMAN OLUPTA KÖTÜ OLMAYALIM DEDİM YOK YOK OLMAYIZ TAMAM O ZAMAN BENİM İÇİN FARK ETMEZ BENİM İÇİN DAHA İYİSİ OLAMAZ DEDİM VE BACANAK ODASINA GİDİYORDU GEL GİTME SENDE ARAMIZA KATIL DEGİŞİKLİK BELKİ SANADA İYİ GELİR DEDİM ODA TAMAM KALAYIM BARİ HEMEN BALDIZ BENİM DUDAKLARA YUMULDU BEN DE KARŞILIK VERİYORUM BOYNUNU BOGAZINI KOKLAYA KOKLAYA ÖPEREK MEMELERİNE GELDİM VE MEMELERİNİ EMEREK ISIRARAK GÖBEGİNE ORDANDA AMINI YALAMAYA BAŞLADIM DİLİMLE AMININ İÇİNE DARBELER ATARKEN BALDIZ İYİCE ÇOŞMUŞ BİR ŞEKİLDE KAFAMA BASTIRIYORDU BAZEN KILİTORİSİNİ DİŞLERİMLE HAFİFİ HAFİF ISIRKLAR ATIYORUM AMA BALDIZ DELİ OLUYORDU BU ARADA 69 OLDUK ODA BANA SAKSO CEKİYOR BEN ONUN AMINI GÖTÜNÜ YALAYARAK DİLİMLE İYİCE KIVAMA GETİRDİM HADİ ENİŞTE ARTIK GİR İÇİME İYİCE AZDIM YALVARIRIM BENDE TAMAM HADİ DEDİM VE BACAKLARINI OMZUMA ALDIM VE BAŞINI AMININ DUDAKLARINA SÜRTEREK HAZIRLIYORDUM VE İYİCE KAYGANLAŞAN YARRAGIMI BİRDEN KÖKLEDİM YARISINDAN FAZLASI GİRMİŞTİKİ BALDIZ BİR OHHHHH CEKTİ ANLATAMAM AMA AMI BAYAGI DARDI ENİŞTE KURBAN OLAYIN AGIR AGIR SOK ACITIYORSUN DERKEN BENDE AGIRLAŞTIM VE AZICIK İLERİ GERİ DERKEN BEN BİR DAHA SOKTUM DİBİNE KADAR GİRMİŞTİM IHHHH DİYE İNLEDİ BALDIZ PARCALADIN ENİŞTE BİRAZ BEKLE NE OLURSUN ALIŞSIN DİYOR BENDE TAMAM BEKLİYORUM DEDİM VE İSTERSEN BEN UZANAYIM SEN BENİM ÜSTÜME CIK İSTEDİGİN KADARINI SOKARSIN DEDİM BALDIZ TAMAM ENİŞTE ÖYLE YAPALIM VE POZİZYONU DEGİŞTİRDİK BEN SIRT ÜSTÜ YATTIM BALDIZDA ÜSTÜME ÇIKTI ATA BİNER GİBİ BİR YUKARI BİR AŞŞAGI İNİP İNİP KALKIYOR BENDU ARADA GÖSLERİNİ ELLERİMLE YOGURUYOR ARASIRA BAŞIMI KALDIRIP MEMELERİNİ ISIRIKLAR ATARAK EMİYORUM ON ONBEŞ DAKİKA KADAR BÖYLE GİTGELE DEVAM ETTİK İYİCE ÜZERİME UZANDI BEN ALTTAN POMPALIYORUM BALDIZ BENİM ÜSTÜM BACAKLARINI KIVIRMIŞ ŞEKİLDE DURUKEN BACANAGADA DOMALMIŞ VAZİYETTE DURUYORDU ODA ELİNİ SİKİNE ATMIŞ OKŞUYOR BAKTIM SİKİNİ HAFİFTEN KALDIRMIŞ AMA ON SANTİM YA VA YADA YOK ÇOK UFAKTI BENDE İŞARET ETTİM GÖTÜNÜ GÖSTEREREK ORDAN GİR DİYE ODA TAMAM DER GİBİ KAFASINI SALLADI BALDIZIN KULAGINA FISILDADIM BACANAK SANA SÜPRÜZ YAPACAK CAKTIRMA DEDİM NE YAPACAK DİYE FISILDADI ŞİMDİ GÖRÜRSÜN BİRAZDAN DEDİM BEN ALTAN POMPALAMAYA DEVAM EDİYORUM BU ARADA ELİMİ ARKA DELİGİNE ATTIM AMININ SUYUNDAN ALARAK PARMAKLARIMI ISLATTIM VE PARMAGIMIN BİRİSİNİ AGIR AGIR SOKUYORUM ALTTANDA POMPALAMAYA DEVEM EDİYORUM PARMAGIM İYİCE GİRİNCE CIKARTTIM VE İŞARET ETTİM BACANAGA HADİ DİYE ODA HEMEN GELDİ ELİNİ BALDIZIN KALCALARINA ATARAK OKŞUYOR NE OLDU AŞKIM SENDEMİ SİKECEKSİN YOKSA DEDİ BALDIZ EVET HEM DE BUGÜNE KADAR HİÇ SİKMEDİGİM GÖTÖNÜ SİKECEGİM BALDIZDA YOK OLMAZ ORASI CANIM ACIR DİYOR BENDE BİR ŞEY OLMAZ KÜCÜCÜK SİKTEN DEDİM BALDIZDA FAZLA üSTELEMEDİ HADİ BACANAK ŞU BALDIZI İYİCE DOYURAK BU GECE BİR DAHA SANA DEMESİN BENİ DOYURAMIYORSUN DİYE BACANAKTA TAMAM AMINI GÖTÜNÜ PARÇALAYALIM BUNUN DEDİ VEGÖTÜNE GİRMEYE BAŞLADI BAŞI GİRİNCE BACANAGIN SİKİNİN BALDIZ BİR İRKİLDİ ŞÖYLE ACIYOR CIKART DİYE SÖYLENDİ BENDE DEVAM BACANAK SONUNA KADAR SOK PARÇALA KARINI DEDİM TAMAM BACANK DEDİ VE HEPSİNİ SOKTU ZATEN ON SANTİM NE OLACAKKİ BEN ASLINDA BİRAZ SONRA GÖTÜNÜ SİKECEGİM HABERİ YOK BALDIZIN TABİ BEN ALTTAN BACANAK ÜSTTEN AMINI GÖTÜNÜ POMPALIYORUZ İKİ ÜÇ DAKİKA KADAR BÖYLE POMPALADIKTAN SONRA YER DEGİŞTİRELİM BACANAK DEDİM TAMAM DEDİ ŞİMDİ BACANAK ALTTA BALDIZ ONUN ÜSTÜNDE BACANAK AMINA GİRDİ BU NEYA NASIL GENİŞLEMİŞ AMIN DİYOR BALDIZA BALDIZDA O KACA YARRAGI YEDİ TABİ GENİŞLER BUNDA SONRA GENİŞ GENİŞ AM SİKECEKSİN BAKALIM NE KADAR ZEVK ALACAKSIN AŞKIM BACANAKTA VALLA ÇOK GENİŞLEMİŞ BİRAZ ZOR ZEVK VERİR BU AMÇIK NE YAPACAGIZ BAKALIM DİYEREK POMPALIYOR BENDE KENDİMİ HAZIRLADIM BAŞINI GÖTÜNÜ DELİGİNE DAYADIM BALDIZ SAKIN GÖTÜME GİRME ENİŞTE PARCALARSIN VALLA YIRTARSIN BAK SONRA BENİM İÇİN İYİ OLMAZ ENİŞTE DUR NE OLURSUN DİYE YALVARIYORDU BEN AGIR AGIR SOKACAGIM KORKMA ALIŞIRSIN DİYEREK ZORLUYORUM BAŞI GİRMEDEN DAHA KAÇMAYA ÇALIŞIYOR VE KURBAN OLAYIM ENİŞTE CEK NE OLURSUN DİYE YALVARIYOR BEN CEKMİYORUM TABİ BİRAZ DAHA ZORLADIM BAŞI GİRDİ ANAM KURBAN OLAYIM GÖTÜM YIRTILDI NE OLURSUN ÇIKAR ENİŞTE KURBAN OLAYIM TEK BOKUNU YİYEYİM NE OLURSUN CIKAR DİYE YALVARIYORDU BENDE TAMAM ŞİMDİ CEKECEGİM AMA BİRAZ SONRA GERİ GİRERİM TAMAMMI DEDİM TAMAM ÇEK BİRAZ SONRA YAP VE BEN CEKTİM VE ÖYLE GENE DURUYORLAR BEN BAKTIM GÖTÜNE KAN GELİYOR GERCEKTENDE YIRTILMIŞTI GÖTÜ BENDE PECETEYLE SİLDİM ŞİMDİ BAK DAHA ÇOK ZEVK ALACAKSIN DEDİM VE BACANAK AMINDA İKEN BENDE AMINA ZORLADIM BALDIZ YA ENİŞTE NE YAPIYORSUN GÖTÜMÜ PARCALADIM SIRA AMIMDAMI DİYE KIZIYOR BENDE AMINA BİR ŞEY OLMAZ KORKMA ESNEKTİR AM RAHAT ALIRSIN DEDİM BİR HAMLEDE BAŞINI SOKTUM HIIIIHHH OF ACITTIN ENİŞTE DEDİ BİRAZ BEKLE ALIŞIR ŞİMDİ BİRAZ BEKLEDİKTEN SONRA AGIR HAREKETLERLE GİDİP GELMEYE BAŞLADIM SONUNDA DİBİNE KADAR SOKTUM AMA BALDIZ ZEVKTEN DELİ OLUYORDU SOK ENİŞTE SOK DAHA HIZLI SOKUN AŞKIM NASIL GÜZELMİ DARACIK AM SİKİYORSUN BAK DEDİKCE BACANAKTA İYİCE GELMİŞTİ BEN GELİYORUM DİYEREK İÇİNE BOŞALDI BEN GİT GELE DEVAM EDERKEN BACANAGIN İNİK YARRAGI ÇIKTI BU ARADA BACANAGIN DÖLÜYLE BALDIZIN AMI İYİCE VICIK VICIK OLMUŞTU BENDE DAHA HIZLI ŞİDDETLİ BİR ŞEKİLDE GELİYORUM DEDİM BALDIZDA KASILMALARA BAŞLADI ODA BENDE GELİYORUM BERABER GELELİM ENİŞTE DİYEREK ORGAZMIN ŞİDETİYLE KASILA KASILA BOŞALDIK VE BENDE ÜZERİNE DOGRU YATTIM SIRTINDAN ENSESİNİ ÖPEREK TATMİN OLMANIN ZEVK BUSELERİNİ BOYNUNA KONDURUYORDUM NASIL MEMNUNMUSUN DEDİM İLK KEZ BÖYLE ZEVK ALDIM KAÇ KERE BOŞALDIM SAYISINI BİLMİYORUM ENİŞTE DİYORKEN BACANAK YA BEN DEDİ BAK NE KADAR ÇOK İCİNDE KALDIM GÖRÜYORMUSUN DEMEZMİ GÜLÜŞTÜK VE KALKTIK BİRER SİGARA YAKTIK AMA BEN DAHA GÖTÜNE DOYAMAMIŞTIM HALEN DAHA GÖTÜNDE GÖZÜM VARDI ONU BU GECE İYİCE SİKMELİYDİM BACANAK NASILDI HOŞTU DEMİ DEDİM EVET BENDE SANKİ KENDİMİ TUTTUM BUKADAR UZUN SÜRE KALMAMIŞTIM ŞİMDİYE KADAR DEMEK HEYACAN VE ZEVKTEN SENDE DEDİGİŞİKLİK OLDU BACANAK OLBİLİR BÖYLE ŞEYLER DEYİP YİNE GÜLDÜK BALDIZ BANYOYA GİTTİ BACANAKLA BİRER SİGARA DAHA YAKTIK BACANAK BAK BEN BİR POSTA DAHA ATACAGIM HEMDE GÖTÜNE SENDE KATILACAKMISIN DİYE SORDUM BİLMEMKİ KALKARSA TABİ OLUR İYİCE DOYSUN BU GÜN BALDIZ BİR DAHADA SANA LAF SÖYLEMESİN DİYE GAZ VERDİKCE BACANAKTA ONAYLIYORDU VE BİRAZ SONRA BALDIZ GELDİ HADİ DAHA YATMIYORMUSUNUZ UYKUNUZ GELMEDİMİ BENDE NE UYKUSU DAHA YENİ BAŞLIYOR GECE BUGÜN ZEVK ALME GÜNÜ BALDIZ DEDİM EE NE YAPACAGIZ DEDİ NASIL YANI NE YAPACAGIZ BEN BİR DAHA SİKECEGİM HEMDE ŞU SÖZÜNÜ YERİNE GETİRECEKSİN DEDİM NASIL YANİ SENİNKİ KALKACAKMI ŞİMDİ BİR DAHA SİKMEK İÇİN DEDİ TABİ KALKACAK ONDAN SONRADA O GÜZEL GÜTÜNE GİRECEK DEDİM GÜLDÜ MAKİNAMI SENİNKİ YOKSA İSTEDİGİN ZAMAN KALKACAK DİYEREK GÜLÜYORDU BENDE BEN SİKİME GÜVENİYORUM SENDE GÖTÜNE GÜVENİYORSAN GEL YANIMA DEDİM ODA SEN SİKİNİ KALDIR SONRADA BU GÖTÜ İSTERSEN PARCALA AŞKIM DUYUYORMUSUN ENİŞTEM BİR DAHA SİKECEKMİŞ KENDİNİ MAKİNA SANIYOR HERHALDE DİYEREK KAHKAHA ATIYORDU BENDE BACANAK BEN BUNUN GÖTÜNÜ PARÇALAYIMMI YOKSA PARCALAMAYIMMI DEDİM BACANAKTA KALDIR SİKİNİ PARCALA O ZAMAN YAPABİLİYORSAN DEDİ VE BEN BAŞLADIM YUMULMAYA HEM OKŞUYOR HEM ÖPÜYOR HEM DEYALAMAYA DEVAM ETTİM AMINA GELDİ İYİCE YALIYOR BAZEN PARMAGIMI SOKUYOR BAZEN ISIRIYORDUM BALDIZ İYİCE HAREKETLENMEYE BAŞLADI OH ENİŞTE NE GÜZEL YALIYORSUN ÇOK FENA OLDUM İYİCE ATEŞLENDİM DEDİKCE BEN YALAMAYA ISIRMAYA DEVAM EDİYORUM AMA BALDIZ SİKİME HİÇ DOKUNMUYOR KALKSIN İSTEMİYORDU TABİ BEN YALADIKCA GÖTÜ SİKMENİN VERDİGİ ZEVKİ DÜŞÜNEREK YALARKEN BENİMKİ İYİCE KAZIK GİBİ OLDU BU ARADA GÖTÜNEDE DİLİMLE DARBELER ATIYORUM DİLİMLE GÖTÜNE ZORLADIKCA BALDIZIN NEFES ALISI DEGİŞİYORDU BAZEN PARMAGIMI SOKARAK GÖTÜNÜ GENİŞLETMEYE CALIŞIYORUM ARTIK SABRIM KALMAMIŞTI ZAMANI GELMİŞTİ BALDIZA KALK BAKALIM BALDIZ ŞİMDİ NASIL PARÇALAYIM BU GÖTÜ DEDİM BAKTIM BALDIZA SİKİME BAKIYOR NE CABUK KALDIRDIN ENİŞTE BEN BUNU ALAMAM NE OLURSUN YAPMA DİYE YALVARMAYA BAŞLADI BENDE SÖZÜNDEN DÖNMEK YOK SİKECEGİM O GÖTÜ DEDİM AMA COK ACIMASIN İSTİYORSAN SEN NASIL HANGİ POZİZYONDA DERSEN O ŞEKİLDE SİKEYİM DEDİM BALDIZDA SEN YAT BEN SENİN ÜSTÜNE CIKAYIM AGIR AGIR SOKARIM HİÇ OLMAZSA TAMAMI DEDİ OLUR BEN HEMEN SIRT ÜSTÜ YATTIM BALDIZDA ÜSTÜME CÖMELİR VAZİYETTE ÇIKTI ÜSTÜME YARRAGIMIN BAŞINDAN TUTARAK GÖTÜNE DENK GETİRDİ AGIR AGIR BASKI YAPIYOR AMA KENDİSİNİDE SIKIYOR TABİ GİRMİYORDU HADİ BALDIZ SOK ARTIK ŞUNU GÖTÜNE DEDİKCE GİRMİYOR ENİŞTE ÇOK KALIN BEN NE YAPAYIM DİYEREK NAZLANIYORDU BEN DAHA ÖNCE SOKTUM ALIRSIN KENDİNİ KASMA ONDAN DOLAYI GİRMİYOR KENDİNİ KASARSAN DAHA ÇOK ACIR DEDİM YOK ENİŞTE BEN ALAMAM BUNU DİYE İNAT EDİYORDU TAMAM O ZAMAN ŞÖYLE YAPALIM SEN İYİCE SIK VE İYİCE BASTIR BENİMKİ İYİCE ZORLANSIN BAK DAHA KOLAY OLCAK DEDİM NASIL YANİ NASIL KOLAY OLCAK DİYE SORDU SEN NE YAPACAKSIN DENE DEDİM VE BAŞLADI KENDİNİ İYİCE SIKIYOR AMA BENİM YARRAKTA KIRILACAK NERDEYSE BAK ENİŞTE GİRMİYOR YARRAGIN KIRILACAK SANKİ DİYOR BENDE SOKMASINI BİLİRİM SEN BİRAZ DAHA ZORLA BAKAYIM DEDİM VE ELİMİN PARMAK UCLARIYLA YAN BÖGÜRLERİNE İKİ TARAF BOŞLUKLARINA BİR DÜRTTÜM DÜRTMEMLE KENDİNİ KASMASINI KESTİ CUK DİYE BENİM YARRAK DİBİNEKADAR GÖTÜNDE İDİ YANDIM ANAM DİYE BİR CIGLIK ATTI ACAYİP OLDU BALDIZ VE SARARDI YÜZÜNÜN RENGİ BİR ACAYİP OLDU BACANAKTA NE OLDU DİYE YANINA GELDİ NE OLDU KIZ BİR ŞEYMİ OLDU ODA GÖTÜM ACAYİP OLDU AGRISINDAN DURAMIYORUM CIKAR ŞUNU YOKSA ÖLECEGİM DİYORDU BACANAKTA SEN KAŞINDIN HERKESİ BEN SANDIN DEDİ VE YİYECEKSİN BU YARRAGI SONUNA KADAR BUDA SANA CEZA OLSUN DEDİ NEYSE BİRAZ BEKLEDİKTEN SONRA BEN ALTTAN HAFİF OYNATARAK İÇİNDE ALIŞTIRIYORUM AMA BALDIZ ENİŞTE KURBAN OLAYIM AZ BEKLE ÇOK FENA OLDUM DİYE YALVARIYORDU TAMAM ALIŞMASINI İSTİYORSAN GÖTÜNÜ SIK GEVŞET SIK GEVŞETKİ ALIŞSIN TAMAM ENİŞTE AZICIK BEKLE İÇİMDE SANKİ DİREK VAR DURAMIYORUM TAMAM İSTERSEN SEN DOMAL BEN YAPAYIM DEDİM YOK ŞİMDİ ÇIKARIRSAM BİR DAHA ZORLANACAGIM ALIŞSIN ÖYLE BENDE SEN BİLİRSİN DEDİM ÜSTÜMDE DURAN BALDIZA BİRAZ GERİYE DOGRU CEKİLDE BENDE PARMAKLAYAYIM AMCIGINI DEDDİM TAMAM OLUR ENİŞTE VE GERİYE DOGRU ATTI BENDE PARMAGIMI ATTIM AMA BENİM İÇİN BAYAGI ZOR OLUYORDU PARMAKLAMA BACANAGA DEDİM ŞUNU BİRAZ ZEVKLEN DİREK DEDİM NASIL DEDİ AMINI PARMAKLA BİR TARAFTANDA GÖGÜSLERİNİ FALAN EM OKŞA YA NE BİLEYİM İŞTE YAPBİR ŞEYLER DEDİM O DA TAMAM BACANAK VE GELDİ DUDAKLARINA YUMULDU BİRTARAFATANDA AMINI PARMAKLIYOR AMA BALDIZ SADECE ÜZERİNDE OTURUYOR HİÇ HAREKET YOK BEN SADECE SİKİMİ İÇİMDE SIKIP SIKIP GEVŞETİYORUM FAKAT BALDIZIN GÖTÜ SİKİMİ ÖYLE BİR SARIYORKİ ANLATAMAM SANKİ SİKİMİN İÇİNİ BİR ŞEYLER İÇİNE DOGRU CEKİYOR SANKİ TAŞAKLARIMIN İÇİNDE BİR ŞEYLERİ CEKİYOR GİBİ ACAYİPTİ BU DURAMDA BEŞ DAKİKA KADAR GECMİŞTİKİ BALDIZDA ARTIK AMININ PARMAKLANMASI VE KLİTORİSİNİN OYNANMASIYLA ZEVK ALIR OLMUŞTU ARTIK KALCALARINI OYNATMAYA BAŞLAMIŞTI NE OLDU BALDIZ ALIŞTIN SANIRIM GÖTÜNÜ OYNATMAYA BAŞLADIN DEDİGİMDE EVET BİRAZ ALIŞTIM AMA HEM ACIYI HEM ZEVKİ BİR ANDA TADIYORUM ÇOK HOŞ OLDU DEDİ TAMAM DEVAM O ZAMAN AŞKIM BALDIZIM DİYEREK KALCASINDAN YUKARI KALDIRIP İNDİRMEYE BAŞLADIM HAFİF HAFİF BENDE BACANAGA SENDE AGZINA VER BACANAK SENDE BOŞ GECME DEDİM ODA HEMEN AGZINA VERDİ ARTIK BİR AHENK TUTTURMUŞ BEN ALTTAN POMPALIYOR BACANAK AGZINDA DEVAM EDİYORUZ BALDIZ BEN YORULDUM İSTERSEN BİRAZDA BEN ALTA YATAYIM DEDİ OLUR DEDİM VE İCİNDEN CIKTIM BENİM YARRAGA BİR BAKTIM HER TARAFI BOK OLMUŞTU ASLINDA İGRENDİM AMA YAPACAK BİR ŞEY YOK İDİ BANYOYA GİTTİM BİR GÜZEL TEMİZLEDİM GERİ GELDİM BALDIZA DEDİM SENDE TEMİZLEN GEL ANLADIMKİ BENİM YARRAKTAN BİR ŞEYLER CEKİLİRGİBİ OLDUGUNDA BALDIZIMI İŞETMİŞTİM YANİ TUTAMAMIŞTI BALDIZDA TEMİZLENDİ GELDİ TAM YATACAKKEN BACANAK ALTINA YATTI BALDIZDA ÜSTÜNE BACANAKTA KALDIRMIŞ YARRAGINI HEMEN GÖTÜNÜ CUP DİYE GECİRDİ BACANAGA BEN GÖTTEN SİKECEGİM BU SEFER SONUNA KADAR DEDİM ODA SENDE SOK GÖTÜNE HANİ GÖTÜNÜ PARCALAMAYACAKMIYIZ DEDİ BALDIZIN GÖZÜNE BAKTIM SESLENMEDİ TAMAM OLUR O ZAMAN DEDİM BACANAK GÖTÜNDEYKEN BENDE BACAKLARINI OMUZUMA ALDIM BAŞLADIM ZORLAMAYA İLKİNDE GİRMEDİ SİKİMİ SIKARAK BİRDAHA DENEDİM BAŞINI GECİRDİM AMA BALDIZ UFFFFFDİYE SIZLANDI BENDE ALIŞTI ARTIK NASIL OLSA GİRER DİYEREK AZAR AZAR SOKTUM EN SONDA BENİM TAŞAKLAR BALDIZIN KALCALARINA DEGDİ BALDIZDA ELİYLE AMINI MASAJ YAPARAK BIZIRIYLA OYNUYOR 5 DAKİKA KADAR BU ŞEKİLDE SİKTİKTEN SONRA ARTIK DAYANACAK GÜCÜM KALMAMIŞTI VE İCİNE ÖYLE BİR BOŞALDIM ANLATAMAM BALDIZDA DELİLER GİBİ BAGIRA BAGIRA BOŞALDI AMA BACANAK BOŞALMAMIŞTI HABİRE POMPALIYORDU BU ARADA BALDIZIN GÖTÜNDEN BENİM DÖLLER BACANAK GİRİP ÇIKTIKCA DIŞARI AKIYORDU İKİ ÜÇ DAKİKA SONRA BACAANAKTA BOŞALDI ALTINDAN KALKIP BALDIZI NASIL ÖPÜYORDU ANLATAMAM İYİKİ BU GÜN KAVGA ETTİK İYİKİ BACANAGA KENDİNİ VERDİN BENDE ARTIK KENDİME GELDİM BAK NASIL UZUN SÜRÜYOR AŞKIM DİYEREK ÖPÜYORDU VE SONUNDA YATAGA UZANDILAR BACANAK ÇOK TŞK EDERİM BİZİDE NORMALE DÖNDÜK SAYENDE DEYİP BANADA TŞK ETTİLER VE HEP BERABER UYUDUK SABAH OLDUGUNDA BALDIZ KAHVALTI HAZIRLAMIŞ ÇOK GÜZEL GÜLÜCÜKLER ATIYORDU FAKAT BACANAK SANKİ AKŞAM HİÇ BİR ŞEY OLMAMIŞ GİBİ SESSİZCE KAHVALTISINI YAPTI BACANAK İSE GİTMİYORMUSUN DİYE SORDU TABİ GİDECEGİM BACAK DEDİK VE CIKTIK İŞTE BALDIZIMLA HİKAYEM BU ARKADAŞLAR

 

2 yorum:

  1. merhaba 180 boy 70 kilo kumral kahve gözlü bir sexs erkeyim 20cm kalın iri aletimi amında isteyen 0553 480 33 58 amı sulanmış ateşi tavan yapmış yanan sekste deneyimli doyumsuz güvenilir erkek arayan sınırsız fantazi sert hard seks seven genç yaşlı azgın ateşli bayanlar lezler evli çiftler gizlilik güven saygı içersinde kaçamak yapmak sert sex boşalmak isterseniz arayın
    tel.0553 480 33 58 msn.sex_erkeyi@hotmail.com bekliyorum

    YanıtlaSil
  2. SLM HATAY İSKENDERUN DAN HASAN BAYAN ARKADAŞLARLA TANIŞMAK İSTİYORUM MESAJ YOLLAYIN ARAYAYIM 0533 543 45 88

    YanıtlaSil